مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:462023-06-29حوادث

فیلم| انهدام14 باند سازمان یافته مواد مخدر در سیستان و بلوچستان


سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای امسال اقدامات هم در حوزه مبارزه با موادمخدر و هم در سایر حوزه های مربوط به برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و کشفیات و دستگیری ها افزایش چشمگیری داشته است به طوریکه از ابتدای امسال 14 باند سازمان یافته مواد مخدر متلاشی شده و 2 هزار و 224 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه 1422 نفر معتاد متجاهر در سطح سیستان و بلوچستان طی مدت فوق جمع آوری شده است، گفت: در مجموع بیش از 28 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حوزه اقدامات فنی و تخصصی و اطلاعاتی نیز بسیاری از کشفیات مواد مخدر در جاسازهایی در وسایل نقلیه عمومی و سواری کشف و ضبط  شد.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر برخلاف انجام 2500 عملیات در کل استان و حتی کشور،  تلفات انسانی نداشتیم، تعداد 180 دستگاه خودرویی که مرتبط با کشفیات مواد مخدر، جاساز یا حامل بوده توقیف شده و 56 قبضه سلاح جنگی سبک و نیمه سنگین در این حوزه کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| انهدام14 باند سازمان یافته مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فیلم| انهدام14 باند سازمان یافته مواد مخدر در سیستان و بلوچستان